"Лайфселл" має усунути наслідки розсилки проти "Київстару" на Черкащині - АМКУ

Антимонопольний комітет України (АМКУ) за скаргою АТ "Київстар" встановив порушення ТОВ "Лайфселл" (lifecell) ст. 10 закону "Про захист від недобросовісної конкуренції" у вигляді смс-розсилки у Черкаській області, яка закликає до бойкоту конкурента, та рекомендував "Лайфселл" усунути наслідки розсилки клієнтам компанії "Київстар", повідомляється на сайті комітету.

"До комітету надійшла заява від "Київстару" від 2 січня 2020 року про порушення закону про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді схиляння "Лайфселл" до бойкоту заявника через спонукання абонентів заявника відмовитися від встановлених договірних зв'язків із ним шляхом відправлення абонентам "Київстар" повідомлень від програми лояльності Fishka...", - уточнюється у рішенні АМКУ від 18 березня 2021 року, оприлюдненому на його сайті в середу.

Згідно з ним, клієнтам "Київстару" у 2019 році пропонувалося перейти до "Лайфселл" із отриманням 50-відсоткової знижки на тариф.

"Лайфселл" у відповідь на вимоги комітету повідомив, що одноразовим поширенням зазначеного повідомлення займалася організація інформування учасників "Програми лояльності "Fishka" ПАТ "Концерн Галнафтогаз" за замовленням компанії. Відповідач стверджував, що ця розсилка "не є схилянням до бойкоту заявника, а є рекламою, ціллю якої було повідомити про досягнення компанії", і відправлялася вона не лише на номери компанії "Київстар", а й на номери інших операторів.

Водночас АМКУ після досліджень, експертиз та аналізів виявив, що розсилка була проведена на 2,888 тис. номерів, із яких 2,832 тис. номерів мали коди компанії "Київстар", що є цілеспрямованою розсилкою на номери заявника та схиляє його абонентів до припинення договірних відносин.

АМКУ, даючи рекомендації, нагадав: якщо порушення не призвело до суттєвого обмеження чи викривлення конкуренції, не завдало значної шкоди та було вжито відповідних заходів для усунення його наслідків, то провадження у справі не розпочинається, а розпочате провадження закривається.

"Київстар" є найбільшим українським оператором мобільного зв'язку і на кінець 2020 року обслуговував 25,9 млн абонентів, тоді як "Лайфселл" за цим параметром був третім - 8,1 млн.

Только аутентифицированные пользователи могут оставлять комментарии. Войдите, пожалуйста.