Volia запроваджує єдині стандарти для співпраці з каналами

Також компанія модернізує свою мережу та відмовилась від послуг колекторських служб.

Провайдер Volia вирішив запровадити єдині стандарти щодо умов співпраці з телеканалами. Про це повідомляє пресслужба компанії.

Вони полягають у тому, що Volia більше не буде використовувати жодних інших методів розрахунку чи взаємовідносин із телеканалами окрім ринкових та економічно обґрунтованих.

«Якщо раніше в компанії практикували різні умови співпраці з телеканалами, включаючи бартер, взаємозалік тощо, то зараз ми переходимо до класичної ринкової системи співробітництва, коли ціна на послуги диктується ринком і попитом на контент», – прокоментували нові стандарти в компанії «Датагруп» та Volia.

Перегляд ключових бізнес-процесів розпочався після завершення операції з придбання Volia компанією «Датагруп».

Компанія обіцяє інвестувати у розширення мережі. «Датагруп» у партнерстві з Cisco почала реалізацію проєкту модернізації своєї мережі, що дозволить збільшувати її пропускну здатність у понад 10 разів. Компанія сподівається, що за рік її мережа «стане однією з найсучасніших, гнучких і масштабованих телекомунікаційних мереж у країні».

Також у Volia вперше повністю відмовилися від послуг колекторських служб.

Нагадаємо,  7 червня 2021 року компанія «Датагруп», яка є одним із провайдерів волоконно-оптичної інфраструктури та цифрових послуг в Україні, оголосила про завершення підписання угоди щодо придбання компанії Volia –  українського провайдера послуг платного телебачення та кабельного швидкісного інтернет-доступу.

Только аутентифицированные пользователи могут оставлять комментарии. Войдите, пожалуйста.