Також компанія модернізує свою мережу та відмовилась від послуг колекторських служб.
Провайдер Volia вирішив запровадити єдині стандарти щодо умов співпраці з телеканалами. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Вони полягають у тому, що Volia більше не буде використовувати жодних інших методів розрахунку чи взаємовідносин із телеканалами окрім ринкових та економічно обґрунтованих.
«Якщо раніше в компанії практикували різні умови співпраці з телеканалами, включаючи бартер, взаємозалік тощо, то зараз ми переходимо до класичної ринкової системи співробітництва, коли ціна на послуги диктується ринком і попитом на контент», – прокоментували нові стандарти в компанії «Датагруп» та Volia.
Перегляд ключових бізнес-процесів розпочався після завершення операції з придбання Volia компанією «Датагруп».
Компанія обіцяє інвестувати у розширення мережі. «Датагруп» у партнерстві з Cisco почала реалізацію проєкту модернізації своєї мережі, що дозволить збільшувати її пропускну здатність у понад 10 разів. Компанія сподівається, що за рік її мережа «стане однією з найсучасніших, гнучких і масштабованих телекомунікаційних мереж у країні».
Також у Volia вперше повністю відмовилися від послуг колекторських служб.
Нагадаємо, 7 червня 2021 року компанія «Датагруп», яка є одним із провайдерів волоконно-оптичної інфраструктури та цифрових послуг в Україні, оголосила про завершення підписання угоди щодо придбання компанії Volia – українського провайдера послуг платного телебачення та кабельного швидкісного інтернет-доступу.