Компанія вже запустила 120 супутників і планує збільшити їх кількість до 150
Американська приватна космічна компанія Ілона Маска SpaceX купила стартап Swarm, який розробляє і виготовляє супутники для інтернету речей.
За умовами угоди Swarm стане дочірньою компанією SpaceX, пише vc.ru з посиланням на CNBC. Також компанія передасть SpaceX ліцензії на наземні і орбітальні станції.
Фінансові деталі угоди сторони не розголошують. За даними Pitchbook, в останньому раунді фінансування в 2019 році Swarm оцінили в $85 млн.
Swarm заснована в 2016 році. Компанія вже запустила 120 супутників і планує збільшити їх кількість до 150. Вони будуть забезпечувати роботу додатків інтернету речей. Комплект супутникового зв'язку коштує $199 або $499, абонентська плата – $5 на місяць.
Компанія пропонує послуги для сільського господарства, в морській, енергетичній і транспортній галузі.
Ця покупка надасть SpaceX доступ до «інтелектуальної власності та експертних знань Swarm», зазначає видання.
У 2018 році Swarm оштрафували на $900 000 за запуск супутників без дозволу – на думку Федеральної комісії зі зв'язку США, це створило ризик «зіткнення супутників» і загрожувало «важливим комерційним і урядовим супутниковим операціям».
Нагадаємо, SpaceX вперше об'єднала в один два елементи повної системи Starship, створивши найвищу зібрану ракету в історії. Цю конфігурацію SpaceX буде використовувати для першого орбітального запуску.