На Суспільному хочуть побудувати мультимедійну панель дослідження аудиторії

У Національній суспільній телерадіокомпанії України хочуть запустити мультимедійне дослідження, яке вимірюватиме все: телебачення, радіо та диджитал. Це буде панель із використанням ґаджетів.

Про це в інтерв’ю «Детектору медіа» сказав керівник напряму дослідження суспільства на Суспільному Орест Білоскурський.

«Хочемо побудувати мультимедійну панель, яка би щодня давала цифри про те, скільки українців слухало радіо, скільки дивилося телевізор і користувалося нашими сайтами у диджиталі. Ми на етапі розробки програмного забезпечення й набору панелістів. Це дослідження також не буде валютою, але дозволить нам зрозуміти, куди, чому й навіщо йдуть користувачі різних платформ», – розповів він.

За словами пана Білоскурського,  у НСТУ планують вимірювати все мультимедійне споживання, а не лише себе, але фокус, звісно, буде на Суспільному.

«Ми відкриті до партнерства. Уже мали зустрічі з деякими каналами та рекламними агентствами. Як проєкт ця ініціатива супермегацікава для суспільства», – додав дослідник аудиторії.

Орест Білоскурський пояснив, що це буде панель із використанням ґаджетів. «Українські айтішники просунуті, технології зараз дешевшають, у нас є досвід у дослідженнях. Сподіваємося на донорську підтримку у залученні панелістів. Це якраз і допоможе зрозуміти потреби споживання і що з ними робити. Бо що ми маємо зараз? Ми отримуємо цифри й бачимо, що всі люблять "Маску". А далі можемо витратити купу грошей і ресурсів, щоб опитати глядачів. А з нашою медійною панеллю ми знатимемо, як люди дивляться цю "Маску" по телебаченню чи в інтернеті,  коли й чому перемкнули», – поділився він.

За його підрахунками, собівартість мультимедійної панелі в декілька разів менша за ціну, яку канали платять за телевізійне панельне дослідження. У 2021 році його команда хоче отримати технічне рішення, а у 2021 році почати рекрутинг і тестування панелістів.

Нагадаємо, НСТУ провела комплексне соціологічне дослідження українців з метою визначення їхнього ставлення та довіри до Суспільного та сприйняття контенту. Дослідження виявило, що за чотири роки зросла частка глядачів, готових платити за контент Суспільного.