На Суспільному хочуть побудувати мультимедійну панель дослідження аудиторії

У Національній суспільній телерадіокомпанії України хочуть запустити мультимедійне дослідження, яке вимірюватиме все: телебачення, радіо та диджитал. Це буде панель із використанням ґаджетів.

Про це в інтерв’ю «Детектору медіа» сказав керівник напряму дослідження суспільства на Суспільному Орест Білоскурський.

«Хочемо побудувати мультимедійну панель, яка би щодня давала цифри про те, скільки українців слухало радіо, скільки дивилося телевізор і користувалося нашими сайтами у диджиталі. Ми на етапі розробки програмного забезпечення й набору панелістів. Це дослідження також не буде валютою, але дозволить нам зрозуміти, куди, чому й навіщо йдуть користувачі різних платформ», – розповів він.

За словами пана Білоскурського,  у НСТУ планують вимірювати все мультимедійне споживання, а не лише себе, але фокус, звісно, буде на Суспільному.

«Ми відкриті до партнерства. Уже мали зустрічі з деякими каналами та рекламними агентствами. Як проєкт ця ініціатива супермегацікава для суспільства», – додав дослідник аудиторії.

Орест Білоскурський пояснив, що це буде панель із використанням ґаджетів. «Українські айтішники просунуті, технології зараз дешевшають, у нас є досвід у дослідженнях. Сподіваємося на донорську підтримку у залученні панелістів. Це якраз і допоможе зрозуміти потреби споживання і що з ними робити. Бо що ми маємо зараз? Ми отримуємо цифри й бачимо, що всі люблять "Маску". А далі можемо витратити купу грошей і ресурсів, щоб опитати глядачів. А з нашою медійною панеллю ми знатимемо, як люди дивляться цю "Маску" по телебаченню чи в інтернеті,  коли й чому перемкнули», – поділився він.

За його підрахунками, собівартість мультимедійної панелі в декілька разів менша за ціну, яку канали платять за телевізійне панельне дослідження. У 2021 році його команда хоче отримати технічне рішення, а у 2021 році почати рекрутинг і тестування панелістів.

Нагадаємо, НСТУ провела комплексне соціологічне дослідження українців з метою визначення їхнього ставлення та довіри до Суспільного та сприйняття контенту. Дослідження виявило, що за чотири роки зросла частка глядачів, готових платити за контент Суспільного.  

Только аутентифицированные пользователи могут оставлять комментарии. Войдите, пожалуйста.