База IoT-клієнтів "Vodafone Україна" у 2019-2020 роках зросла на 73%

База IoT-клієнтів "Vodafone Україна" у 2020 році збільшилася на 73%, кількість нових IoT-карт – удвічі порівняно з 2018 роком.

Згідно з повідомленням оператора у вівторок, за підсумками 2020 року IoT-рішеннями "Vodafone Україна" скористалися клієнти з різних сфер бізнесу: охоронна діяльність - 25%, транспорт і логістика - 20%, торгівля - 15%, сільське господарство - 12%, платіжні термінали - 9%, енергетика - 9% тощо.

Більшість рішень, які користуються попитом серед бізнес-клієнтів, націлені на відстеження транспорту і техніки для контролю роботи, моніторингу маршруту або місця перебування в разі викрадення.

Із нових напрямів - замовлення органів державної влади та комунальних підприємств для реалізації рішень у рамках Smart City.

"Vodafone Україна" пропонує клієнтам послуги, націлені на економію ресурсів - коштів, часу, робочої сили. Тому клієнти активно застосовують інноваційні послуги оператора, які мають потужну технічну основу, - мережу NB-IоT і web-інтерфейс для пакетного управління SIM-картами IoT Monitor", - наголошується в повідомленні.

Як повідомлялося, у січні 2020 року "Vodafone Україна" запустив у комерційну експлуатацію мережу для інтернету речей за технологією NB-IоT на базі мережі LTE.

У лютому-2020 оператор запустив послугу для пакетного управління IoT SIM-картами - IoT Monitor на базі глобальної IoT-connectivity платформи Vodafone.

У вересні-2020 "Vodafone Україна" запустив у комерційну експлуатацію послугу "Розумний облік водопостачання", що дає змогу автоматизувати збір та облік даних про використання водних ресурсів для ОСББ, ЖЕКів та комунальних підприємств.

Только аутентифицированные пользователи могут оставлять комментарии. Войдите, пожалуйста.