База IoT-клієнтів "Vodafone Україна" у 2019-2020 роках зросла на 73%

База IoT-клієнтів "Vodafone Україна" у 2020 році збільшилася на 73%, кількість нових IoT-карт – удвічі порівняно з 2018 роком.

Згідно з повідомленням оператора у вівторок, за підсумками 2020 року IoT-рішеннями "Vodafone Україна" скористалися клієнти з різних сфер бізнесу: охоронна діяльність - 25%, транспорт і логістика - 20%, торгівля - 15%, сільське господарство - 12%, платіжні термінали - 9%, енергетика - 9% тощо.

Більшість рішень, які користуються попитом серед бізнес-клієнтів, націлені на відстеження транспорту і техніки для контролю роботи, моніторингу маршруту або місця перебування в разі викрадення.

Із нових напрямів - замовлення органів державної влади та комунальних підприємств для реалізації рішень у рамках Smart City.

"Vodafone Україна" пропонує клієнтам послуги, націлені на економію ресурсів - коштів, часу, робочої сили. Тому клієнти активно застосовують інноваційні послуги оператора, які мають потужну технічну основу, - мережу NB-IоT і web-інтерфейс для пакетного управління SIM-картами IoT Monitor", - наголошується в повідомленні.

Як повідомлялося, у січні 2020 року "Vodafone Україна" запустив у комерційну експлуатацію мережу для інтернету речей за технологією NB-IоT на базі мережі LTE.

У лютому-2020 оператор запустив послугу для пакетного управління IoT SIM-картами - IoT Monitor на базі глобальної IoT-connectivity платформи Vodafone.

У вересні-2020 "Vodafone Україна" запустив у комерційну експлуатацію послугу "Розумний облік водопостачання", що дає змогу автоматизувати збір та облік даних про використання водних ресурсів для ОСББ, ЖЕКів та комунальних підприємств.